email:


Strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji: +TU







































































Dlaczego Bęc Zmiana? Bo to oznacza ruch, aktywność, dzianie się. Oznacza też konieczność bycia czujnym, uważnym na to, co dzieje się wokół. Czas poszukiwań, nowych dróg, nowych rozwiązań.

"Bęc! zmiana" jest cytatem z piosenki "Gloria" w wersji Pidżamy Porno. Utwór ten znajduje się na płycie "Styropian" Pidżamy Porno wydanej przez SP Records w 1998 roku. >>>



Fundacja Bęc Zmiana
ul. Mokotowska 65/7
00- 533 Warszawa

Bęc Biuro / Bęc Office
Pon-Pią / Mon-Fri, 11.00-19.00
t: +48 22 827 64 62
t/f: +48 22 625 51 24
m: +48 516 802 843
e: bec@funbec.eu

Bęc Sklep / Bęc Shop
Pon-Sob / Mon-Sat, 13.00-20.00
PRZEDŚWIĄTECZNE GODZINY OTWARCIA:
Sob-Ndz 10-18, Wigilia 10-16
t: +48 22 629 21 85
e: sklep@funbec.eu


UWAGA: Info o wydarzeniach do Orientuj się! prosimy wysyłać na nn6t@funbec.eu

 














Akcje Bęc Zmiany w latach 2002-2006
PROJEKTY>>>ARCHIWA
NOTES.NA.6.TYGODNI # 1-30
KONKURSY>>>WYSTAWY
PŁYTY>>>MUZYKA + SŁUCHOWISKA

Dizajn+webmastering 02-06: Paulina Witek




www.lomo.art.pl>>>

internetowa galeria lomograficzna
zainicjowana przez bęc zmianę
działa od roku 2004


































































































































Notes#90
NARÓD SOBIE Oddolne tworzenie wspólnot poprzez organizowanie wydarzeń kulturalnych staje się coraz bardziej popularne, jednak nie idzie za tym wsparcie finansowe ze strony instytucji publicznych. O potrzebie stworzenia nowej definicji animatora kultury mówią społecznicy z Gdańska, Poznania, Krakowa, Wrocławia, Warszawy i Łodzi ✖ MUZEUM W FORMIE SWINGUJĄCEGO SINGLA W małym stopniu inspiruje nas praktyka kuratorska; znacznie bardziej oddziałuje na nas cały świat. Koncentrujemy się przede wszystkim na artystach nieprofesjonalnych, którzy tworzą przede wszystkim dla siebie. O segregacji wewnątrz świata sztuki i potrzebie kreatywności mówi James Brett, inicjator Muzeum Wszystkiego ✖
KONSTRUKCJE Z GAŁĘZI O łażeniu po lesie, sztuce bez publiczności, sakralizacji przyrody, a także o tym, jak tworzyć na wsi filmy, które potem pokazywane są w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, opowiada Krzysztof ManiakPRAWO DO ZMYSŁÓW Rewolucja to jedna ideologia przeciw innej, co kończy się polem walki i nie przynosi zmiany. Nasze projekty są oparte na interwencji i dialogu. Nie skupiamy się więc na krytyce. Nie prowokujemy – rozmowa z Gry Worre Hallberg, duńską artystką performerką i aktywistką, założycielką Akademii Sióstr ✖ PERYFERYJNI PROLETARIUSZE EUROPY ŁĄCZCIE SIĘ! Fascynuje mnie, jak wszyscy – bo nie tylko Polska – doszliśmy do postpolityki, czyli polityki ostatecznie zmanipulowanej przez kapitalistyczne utowarowienie. O tym, z jakiego miejsca spogląda na siebie Europa Wschodnia mówi Agata Pyzik, autorka książki Poor but Sexy ✖  SZTUKA TO GODZIWA FORMA ROZRYWKI Aby tworzyć, lubię mieć powód. Dlategojakkolwiek ograniczony wpływ na życie społeczne czy polityczne ma sztuka, uważam, że warto próbować i za jej pomocą doprowadzać do zmian. O badaniu sytuacji konfliktu narodowościowego za pomocą tatuaży rozmawiamy z Łukaszem SkąpskimWEŹ WYJDŹ Akademia wciąż nie kwestionuje mitu artysty indywidualisty, chociaż indywidualność nie generuje działań, które będą skuteczne w kulturze i sztuce – wywiad z twórcami Przewodnika dla studentów od studentów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie SZTUKA JAKO POZÓR Wpływ ekonomii na praktykę artystyczną jest wielopoziomowy. Zaczyna się od momentu rozdzielania grantów, ale jest też obecny na poziomie organizowania naszego życia jako twórców kultury - uważa dr Ewa Majewska, autorka książki Sztuka jako pozór. Cenzura i inne paradoksy upolitycznienia kulturySZAFA Z OKNAMI, CZYLI JAK POLACY MÓWIĄ O ARCHITEKTURZE Emocje pojawiające się w ocenach architektury są całkowicie naturalne, ponieważ ludzie realnie jej doświadczają – twierdzi Błażej Prośniewski, autor pracy magisterskiej Gust nasz pospolity – analiza upodobań architektonicznych CO WIDAĆ? Koncentrat jednej z najczęściej dyskutowanych wystaw ostatniej dekady. Specjalnie dla „Notesu.na.6.tygodni” Sebastian Cichocki, współkurator przeglądu Co widać. Polska sztuka dzisiaj prezentowanego w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, dokonał subiektywnej kondensacji

CAŁY NOTES MOŻNA PRZECZYTAĆ ++TUTAJ>>>























































































REKLAMA